Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.09.2008 14:18 - Разходка в есенна приказка
Автор: krasivasulza Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1334 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 24.05.2012 03:25


    Слънцето гали с топли лъчи, а листата са златни- есен е пак :) Така ми се иска да идем на приказна есенна разходка- но така не ми се излиза сама... Уж те имам, а отново сама, поемам по пътя, водещ към моята душа... И ето излизам- подухва ветрец, слънцето  дарява  топла прегръдка , но може ли тя да замени нежността?
   Как искам вместо сама, да бъдеш ТИ нежност за моята душа... Не искам да се разхождам в мисли тъжни, тежки ... Мечтая, копнея за твоята радост, за твоят смях и  чисти слова. Как искам отново двама, отново  сами - да тръгнем незнайно къде; натам, накъдето ...... ни води съня, ни води любовта...
   Бъди строг, бъди учител- бъди моят гуру в живота. Не искам сама да се разхождам есента....
    И нека листата жълтеят в краката ни и ни водят натам- по пътя на нашата обща съдба... Път , труден и тежък и все пак лек и приятен- пътят за ДВАМА.
    Виж, колкото топъл днес е денят- не те ли примамва с измама да дойдеш при мен? Не искам, не чу ли? Не искам да оставам сама , сама с мислите - те ме сломяват- труден е с тях животът.... Вземи ме с теб, дали на разходка, дали на работа тежка,  дали у дома- вземи ме с теб и говори, говори , не спирай.... Не искам сама !



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: krasivasulza
Категория: Лични дневници
Прочетен: 175615
Постинги: 39
Коментари: 26
Гласове: 543
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930