Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.09.2008 11:50 - Отива си лятото, идва есента...
Автор: krasivasulza Категория: Лични дневници   
Прочетен: 13581 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 24.05.2012 03:23


Животът ми има странни обрати, както може би всеки един друг... След грандиозен скандал, отношенията ми с гаджето се нормализираха... Сега не се караме, виждаме се мноого рядко... Счупих си гсма, но моята приказна половинка в живота ще ми даде неговия стария... Колко мило от негова страна.......
   Първият ден от големия студ.... Рано сутринта ми звъни алармата-  нагласила съм я за осем часа, страх ме е гаджето да не тръгне без мен на морето... Отварям очи и гледам студ- толкова е студено,че чак можеш да го видиш... Брррр и сега какво? Нямам извадени зимни дрехи... Почвам да пробвам дънки- отиваме по работа, не може да ходя като клошар.... Нито един чифт не ми става.... Пфууу, а уж не съм дебела... Ама 5 килца отгоре си казаха думата накрая.... Обувам един клин и надявам дънковата пола отгоре- ще се правим на модерни.... Ставането толкова рано се оказва безполезно... Изнервям се тотално... В 10 и 30 все пак успяваме да тръгнем... Чудя се как да се държа- наистина много крещях снощи... Дали да продължа да съм нацупена или да го давам леко пък каквото стане.... Посрещат ме усмихнати очи и приветлив глас...Явно не ми се сърдят за снощните изпълнения, които бяха така или иначе абсолютно ненужни...  Започваме разговор- при последното ни пътуване заедно си го отнесох жестоко заради упорито мълчание... Сега решавам да сменя и почвам да дрънкам каквото ми падне... И ооо чудо ! Разговорът тръгва гладко, мисълта ми е ясна, успявам да се отпусна достатъчно,че да бъда себе си... А това никога почти не се случва ! Дори тъпи коментари или нарочни закачки не успяват да ме изкарат от равновесие... Радвам се , започвам да се усмихвам постоянно.... Странно усещане.... Удовлетворена съм от себе си, а виждам,че и Той го оценява....
     Студено ми е, леко ме наболява корема, но усещам лекота в душата.... Мисля,че съм щастлива, ааах толкова време те чакам, мое прекрасно щастие... Но да не се радвам много, не се знае до кога ще бъде така !

   Пътуването мина добре, изкарахме добре, разбираме се.... Колко много чудеса вършат приятните разговори ! Да живее диалога !   
image



Гласувай:
0


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: krasivasulza
Категория: Лични дневници
Прочетен: 175440
Постинги: 39
Коментари: 26
Гласове: 543
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031