Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.10.2008 01:13 - Още помня нощта....
Автор: krasivasulza Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1682 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 24.05.2012 03:20


Виждам очите ти пред мен.. Отново красиви, отново лукави... Кога ще ме пуснеш да погледна през тях в онова далечно кътче? Кога ще ме допуснеш в сърцето си?  Времето минава и аз все повече се отдалечавам от теб.. Като недостъпна крепост  скрита в непроходима гора...   Мисля за теб , не мога да те изгоня и за миг от мечтите си... Но странно - вече все по-рядко мечтая... Защо внушаваш тази неприкосновеност  с всеки свой жест? Нима е толкова страшна тази близост? Всяко твое докосване предизвиква токов удар, а после дълго гори огън - пожали тялото ми, пожали душата ми... Очите ми копнеят за малко тишина, за онази красива любов... Нима не ме обичаш? Още ли лъжеш себе си? Не можах да те науча да бъдеш честен поне със себе си.... Тихо и тайно се криеш, но нима може човек да се скрие от себе си?? Аз още копнея за теб.. Още всеки твой поглед, всеки допир ме вълнува.... Кога ще ми омръзнеш? Кога ще спра да те желая повече от всичко друго и от всеки друг? За какво съм ти ако не ме обичаш? Защо не ме пуснеш да отлетя...  И аз съм волна птичка, искам свобода...    Подари ми един миг без теб, подари ми един миг без да копнея за теб.. Искам да бъда сама, да искам друг, да копнея за друг... Да се почувствам отново жива, да имам отново надежда...  Защо ме държиш в плен на егоизма си? Аз не ти трябвам,колко пъти ми каза,че не съм за теб??
     Пусни ме да отлетя,знаеш,че ще се върна пак....




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: krasivasulza
Категория: Лични дневници
Прочетен: 175437
Постинги: 39
Коментари: 26
Гласове: 543
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031