Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.11.2008 11:40 - Да бъдеш себе си , но променена
Автор: krasivasulza Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1720 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 24.05.2012 03:18

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

 

Здравей :) Как си днес? Пак работиш? Ееех, ти и работата, цял роман можеш да напишеш :) Пък аз исках да се видим... Не може сега? Хайде де, отдели две минути... Та аз те обичам ! 
   Нека се видим- ще те заведа на прекрасно местенце,там отдавна не си ходил... А може би никога? Искаш :) Е, как няма да искаш... Изненадите са най-сладкото нещо в живота :) 
   Обичам те! Казах ли го вече? Като те видя и думите изчезват, искам само да те гледам и докосвам... А ти да ми говориш- пак с онзи меден, златен глас... Всяка дума е като медена капка за моята душа.. Ти умееш да разтапяш дори само с една дума... А напоследък не говориш сладки думи.. Напоследък само ме ядосваш, тормозиш ме... Нима забрави,че аз съм твоята фея? Наистина ли го забрави? Аз съм твоята магия, твоята любов...
    Как стигнахме до тук? Къде изчезна магията? Помниш ли когато ти казах,че вече я няма? Така и не тръгнахме да я търсим... Но аз знам, знам,,че е тук - вътре в нас. Просто понякога забравяме да я споделим с човека до нас..
    Толкова сме различни с теб - като огъня и водата... Представи си един човек.-  умен като теб и хубав като мен; емоционален като мен и понякога студен като теб;сърдечен като мен и разумен като теб;обичащ като мен и същевременно живеещ за мига като теб... Възможно ли е да има такъв човек? Нали двама влюбени били едно цяло? Или може би не?
    А как те искам отново и отново, ден след ден все по- силно те обичам... А уж любовта избледнявала с времето... Не, страстта и тръпката намалява, но точно в този съвършен миг осъзнаваш,че наистина държиш на човека до теб. И въпреки разприте за малките неща и недоразуменията, въпреки различните ценности и цели , аз отново ще тичам към теб, всеки ден, всяка минута.. Всеки миг с теб е нещо ново и различно, ново изпитание за моите възгледи и мечти. 
    Питам се ще успея ли да се преборя със себе си и все пак да запазя същността си? Наистина ли трябва да променя неща, на които държа, за да сме щастливи? Бихме ли останали заедно въпреки хората...???

 




Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: krasivasulza
Категория: Лични дневници
Прочетен: 175433
Постинги: 39
Коментари: 26
Гласове: 543
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031